ظهره‌وند: یمن در مقابله با صهیونیست‌ها وارد فاز جدید شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به عملیات جدید یمن علیه رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات‌های یمن در دریای سرخ موفق بود. اکنون نیز وارد فاز بعدی شده و دست به عملیات و حمله مستقیم علیه رژیم صهیونیستی زده است.

به گزارش تحریریه، ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و کارشناس مسائل غرب آسیا، با اشاره به حمایت قاطع یمن از فلسطین و مردم غزه، گفت: یمن بخشی از حوزه مقاومت است و ما شاهد هستیم که در دفاع از مردم فلسطین تمام‌قد ایستادند. آن‌ها پایمردی کردند و مؤثر هم بودند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: نتانیاهو همچنان به دنبال مسیر جنگ‌طلبانه خود است. به همین سبب انصارالله یمن تصمیم گرفته که این آتش‌بازی رژیم صهیونیستی را از طریق حمله مستقیم متوقف کند.ظهره‌وند با اشاره به عملیات جدید یمن علیه رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات‌های یمن در دریای سرخ موفق بود. اکنون نیز وارد فاز بعدی شده و دست به عملیات و حمله مستقیم علیه رژیم صهیونیستی زده است. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این حرکت یمن در متوقف کردن جنایات صهیونیست‌ها را مثبت و مؤثر می‌دانم.

گفتنی است؛ طی عملیات یمن علیه رژیم صهیونیستی پدافند هوایی اسرائیل در رهگیری موشکی که از یمن شلیک شده، ناموفق بوده و این موشک به نقطه‌ای در نزدیکی فرودگاه در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده است. این موشک موجب آتش‌سوزی در مناطقی حساسی شده و به ایستگاه اصلی قطار شهرک مودیعین خسارت‌ وارد کرده است.

منبع: فارس

پایان/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 30594

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =